دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: خیّران وافرادی که متمکن هستند، با شرکت در برنامه هایی مانند جشن گلریزان، به آزادی زندانیان غیرعمد کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، شامگاه چهارشنبه، در مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از خیران و مسئولین استان قزوین و مردم نیکوکار و نوعدوست، در  تالارصدف برگزارشد، گفت: جشن گلریزان سنت حسنه ای است که به واسطه آن بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده های خود بر می گردند.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین خاطنشان کرد: افرادی که به واسطه جرائم غیرعمد اعم از مالی و حوادث در زندان هستند، خوشبختانه به وسیله خیران زمینه آزادی آنها فراهم می شود.

امام جمعه قزوین به برگزاری همه ساله جشن گلریزان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: جشن گلریزان که همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود با نتایج خوب اجتماعی وفرهنگی همراه بوده است.

وی با اشاره به این که فعالیت های ستاد دیه برای آزاد زندانیان غیرعمد نماد انفاق وادای حقوق اجتماعی است که قابل تقدیر می باشد، ابراز داشت: تنها در کار خیر و نیک باید شتاب وعجله کرد و این شتاب پسندیده و بلکه مورد تشویق وترغیب است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: انجام کارهای خیر به عنوان سیره همیشگی مومنان راستین بوده و خدای متعال انسان ها را تشویق و ترغیب به سبقت و سرعت گرفتن در خیرات نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به دعای "اللَّهُمَّ فُكَّ كُلَّ أَسِيرٍ" اشاره و خاطرنشان کرد: خیران وافرادی که متمکن هستند، با شرکت در برنامه هایی مانند جشن گلریزان، به آزادی زندانیان غیرعمد کمک کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha