شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
طلاب جدید الورود

حوزه/مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از تحصیل۸۰ طلبه دراین مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این مطلب گفت:مدرسه علمیه مهدیه شهرستان الیگودرز در سال ۶۱ با همت امام جمعه وقت در زمینی با مساحت یک  هکتار تاسیس شد و در همان سال نسبت به تربیت علاقمندان به علوم حوزوی مشغول شد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی ورود به حوزه پس از موفقیت در مصاحبه عملی و گذراندن دوره اختبار و تثبیت بعنوان طلبه مشغول به تحصیل خواهند شد بیان داشت: در مهرماه سال جاری پذیرش طلاب سطح ۲ نیز برای اولین بار در این مدرسه صورت می گیرد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود:هم اکنون ۸۰ طلبه سطح یک در پایه های ۱ تا ۶ در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه با پذیرش جدید مهر ماه سالجاری شمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۲۰ نفر خواهد رسید تصریح کرد:طلاب پایه های اول پس از یکسال اقامت در خوابگاه ها وارد حجرات می شوند  .

این استاد حوزه، کتابخانه مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز را کتابخانه ای با فضای فیزیکی مناسب دانست و خاطر نشان کرد:در فضای کتابخانه این مدرسه برای هر طلبه میز اختصاصی مطالعه طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعمیر حجرات ،تجهیزات آبدارخانه و ساخت واحد استراحت اساتید در این مدرسه در حال انجام است بیان داشت:علاوه بر تعمیرات و تجهیزات در این قسمتها سالن غذاخوری این مدرسه نیز نیازمند تعمیر و تجهیز است که در این زمینه نیازمند اعتبارات و تامین منابع مالی و همچنین کمک خیران نیک اندیش هستیم.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از نبود زمین و سالن ورزشی در این مدرسه خبر داد و افزود:احداث سالن و زمین های ورزشی در مدارس علمیه برای ورزش و استفاده طلاب از اوقات فراغت نیازی اساسی است و باید در این راستا نیز اقدامات و رایزنی های لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha