سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مشاوره دینی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از حضور مبلغان و طلاب معمم این مدرسه با هدف ارائه مشاوره های دینی و مذهبی در گلزارهای شهدا و آرامستان های این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه حضور مبلغان و طلاب معمم حوزه با هدف پاسخگویی به احکام و مسائل شرعی گوناگون به مردم در زیارت شهدا و  اهل قبور صورت می گیرد تصریح کرد:در این طرح ۴ گروه در قالب ۱۲ نفر از اساتید و طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز حضور دارند و پاسخگوی سئوالات پیرامون احکام متوفیات و احکام بازماندگان و سایر احکام شرعی مخاطبان هستند.

وی با بیان اینکه حضور مبلغان و طلاب برای پاسخگویی و دسترسی آسان به سئوالات مخاطبان در اماکن پرتردد ضروری است بیان داشت:مبلغان همواره جوابگوی سئوالات و شبهات مردم در موضوعات مختلف هستند و ضریب نفوذ کلام آنها و ارائه مشاوره های دینی و شرعی به مخاطبان ضروری انکارناپذیر است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگوزر با بیان اینکه باید با فراهم ساختن حضور مبلغان در اماکن پرتردد زمینه نشر معارف اسلامی و مکتب تشیع فراهم گردد خاطر نشان کرد: حضور مبلغان در این اماکن باید بیشتر شود تا به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه منجر شود.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور انس با قرآن کریم در بین طلاب طرح روخوانی،روانخوانی و تفسیر قرآن کریم برای طلاب این مدرسه بصورت مستمر در حال اجراست افزود:آیات و روایات محکم الهی نقش مهمی در خروجی تبلیغ دین اسلام بین مردم دارد و باید با توسعه و تقویت فعالیت های قرآنی شاهد تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha