دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز

حوزه / امام جمعه الیگودرز با تاکید بر ضرورت منبر محوری در مجلس عزاداری سیدالشهدا(ع)، گفت:احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام سرخ مکتب حسینی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام ارزنده امروز در گردهمایی "طلایه داران تبلیغ" شهرستان الیگودرز با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش گفت:عشق به امام حسین(ع) هر روز پرشور تر می شود و این حرارت نشأت گرفته از هدف قیام حضرت اباعبدالله(ع) است.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری اهل بیت(ع) باید به دور از هر گونه بدعت و آسیب باشد، تصریح کرد: در عزاداری برای اهل بیت(ع) باید شأن و منزلت ائمه اطهار ع حفظ شود و عزاداری ها براساس محور بصیرت اجرا شود.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه در مجالس عزاداری اهل بیت(ع) باید سخنرانی مبلغان در خصوص مکتب اهل بیت(ع) در راس برنامه ها قرا گیرد، افزود: روسای هیئات مذهبی برنامه های خود را به گونه ای تنظیم نمایند که بیشترین بهره عزاداری از ناحیه تبلیغ و بیان مبلغان به مخاطب ارائه شود.

حجت الاسلام ارزنده، ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج سیره اهل بیت(ع) در جامعه دانست و گفت:عزاداری ها باید علاوه بر شعور حسینی موجبات معرفت و بینش عزاداران را به هدف قیام امام حسین(ع) نیز فراهم آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha