یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) قم، برنامه های اردوی تابستانه طلاب این مدرسه را در جوار حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تشریح کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی در گفتگو با خبرنگارخبر گزاری «حوزه»، به برنامه تابستان و سال تحصیلی جدید این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: برنامه حضور طلاب در یکی از استان های کشور با عنوان استفاده از اوقات فراغت تابستان از طرح هایی است که هرسال برگزار می شود.

 مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(ع) بیان داشت: امسال با برنامه ریزی که صورت گرفت،  ۴۰ نفر از طلاب ممتاز این مدرسه  به همراه چند نفر از اساتید به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی بیان داشت: این اردوی تابستانه، یک ماهه خواهد بود و در این مدت طلاب با مسائل روانشاسی تربیتی، اخلاق و نحوه تعامل با اقشار مختلف مردم، چگونگی تاثیرگزاری بر افراد جامعه و قشر جوان  آشنا می شود.

حجت الاسلام محمودی گفت: تقویت دروس ادبیات، استفاده از اساتید اخلاق، استفاده از برنامه های حرم مطهر امام رضا(ع) و... از مهمترین برنامه های این اردوی یک ماه می باشد.

وی افزود: این اردو 15 مرداد در جوار حرم حضرت امام رضا(ع)و در مدرسه مرحوم آیت الله خوئی به پایان خواهد رسید.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(ع) بیان داشت: یکی دیگر از برنامه های هر ساله این مدرسه  علمیه، پذیرش طلبه پایه اول است، امسال با مجوز مرکز مدیریت تعداد 25 نفر طلبه در مقطع دپیلم برای سال تحصیلی جدید در این مدرسه پذیرش شده اند.

وی با اشاره به اهداف این اردوها افزود:این برنامه برای رشد و ارتقای علمی و اخلاقی طلاب و تحول علمی و اخلاقی در حوزه ، طراحی شده است و امید است طلاب با پشتکار و نیروی خود باوری و تکیه بر توان و استعداد خود،تلاش بی وقفه در دو عرصه تعلیم و تربیت انجام دهند.

 40/313

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha