یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ الازهر

حوزه/ یک کاروان تبلیغاتی از سوی شیخ الازهر راهی اسکندریه مصر می شود تا جلسات مختلف علمی و فرهنگی را برای جوانان برگزار کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از الیوم السابع، یک کاروان تبلیغاتی  تحت اشراف احمد الطیب شیخ الازهر و نظارت عباس شومان سخنگوی الازهر و با هماهنگی مهندس محمد احمد عبد الظاهر استاندار اسکندریه و با دعوت "رشدی زهران" رئیس دانشگاه اسکندریه راهی استان اسکندریه مصر می شود.

بر اساس بیانیه الازهر این کاروان جلسات فکری و گفتگویی مختلف و گسترده ای را با جوانان برگزار می کند، از جمله این جلسات: جلسه جوانان دانشگاه اسکندریه با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان و سخنگوی الازهر است. هم چنین سمینارهای علمی مختلفی در مراکز جوانان وباشگاه های استان برگزار می شود.

همچنین در این بیانیه آمده است که این کاروان با جوانان دختر و پسر نخبه و با استعداد استان دیدار خواهد داشت و برای رشد استعداد فرهنگی، علمی و ابداعی آنان برنامه هایی را برگزار می کند که یکی از آن ها حضور درقصرهای فرهنگی از جمله قصر فرهنگی الشاطبی و القباری و مصطفی کامل است.

سخنگوی الازهر تصریح کرد: اعضای این کاروان اقدام به برگزاری مجموعه ای از نشست های دینی و فرهنگی و آگاهی بخشی برای گسترش اسلام و کنار گذاشتن هر نوع خشونت و افرطی گری کرده است. هم چنین به جوانان توصیه کردند که در تعطیلات تابستانی از وقت و توانایی ها و استعدادهای خود استفاده بهینه را ببرند.  آن ها جایگاه وقت و کار و تلاش در جهت منافع جامعه را تشریح کردند و بر ارزش های مثبت و اخلاق نیک و تلاش بیشتر برای پیشرفت و ترقی جامعه تاکید کردند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha