شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسیدر دیدار با خانواده شهیدان ابوالفضل، عباس و حسن اسماعیل­زاده

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی، عزت، اقتدار و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و صبر زینب‌وار مادران شهید دانست و گفت: ملت و مسئولان ایران اسلامی تا ابد مدیون خون شهدا و خانواده‌های این عزیزان هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، شامگاه دوشنبه، در دیدار با خانواده شهیدان ابوالفضل، عباس و حسن اسماعیل­زاده، با بیان این که یکی از برکات خون شهدا جهل ­زدایی از مسلمانان و بیداری اسلامی بوده است، اظهار کرد: راه شهدا امتداد قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام و عامل بیداری اسلامی در جهان اسلام بوده و این تنها بخشی از ثمرات جانفشانی‌های شهداست و یقینا اتفاقات بزرگ و خوب دیگری نیز در آینده به برکت خون شهیدان برای اسلام رخ خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر لزوم قدرشناسی از شهدا و خانواده‌های ایشان تاکید و تصریح کرد: خون پاک شهدا و ایمان مستحکم، اراده قوی، ایثار و فداکاری خانواده‌های شهدا، یک الگو برای جوامع اسلامی شده و به مسلمانان جهان جرئت و اراده ایستادگی در برابر استکبار را داده است.

وی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا خاطرنشان کردند: ایثار و رشادت‌های جوانان غیور این مرز و بوم به همراه صبر زینب‌وار مادران شهید، امروز باعث تحکیم جایگاه و پایه‌های نظام مقدس اسلامی و اقتدار و عزت ما در عالم شده است.

تولیت آستان قدس رضوی، عزت، اقتدار و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و صبر زینب‌وار مادران شهید دانست و گفت: ملت و مسئولان ایران اسلامی تا ابد مدیون خون شهدا و خانواده‌های این عزیزان هستند.

در این دیدار همچنین مادر شهیدان ابوالفضل، عباس و حسن اسماعیل­زاده به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداخت و در پایان نیز هدایا و بسته‌های متبرکی از سوی آستان قدس رضوی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha