جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام عباس افشار/قزوین

حوزه / مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین بر ضرورت رعایت اخلاق مداری و صداقت رسانه ای تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید مروج فرهنگ ناب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) و شهداء در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»ازقزوین، حجت الاسلام عباس افشار، امروز در هم اندیشی اصحاب رسانه دراستانداری قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  رسانه به خصوص شهید محمود  صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در سال 1377 توسط  نیروهای طالبان به شهادت رسید، بر ضرورت رعایت اخلاق مداری و صداقت رسانه ای تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید مروج فرهنگ ناب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) و شهداء در جامعه باشند.

وی بر حضور موثر و فعال خبرنگاران در عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب تاکید کرد و افزود: خبرنگاران با اتکای به خداوند منان و با قلم خویش، به بررسی مشکلات و نارسایی ها پرداخته و در صف اول جنگ نرم  با دشمنان قرار دارند.

مدیرروابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: باید به یاد خبرنگارانی باشیم که درطول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جان خویش را فدای آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی کردند.

وی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha