شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه اصفهان از برگزاری اردوی"میثاق طلبگی" با شرکت ۵۰۰ طلبه جدیدالورود خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان با اشاره به شرکت ۵۰۰ طلبه جدیدالورود در اردوی میثاق طلبگی، گفت: این اردو با شرکت پذیرفته شدگان مرحله اول حوزه علمیه اصفهان در سه مقطع سیکل، دیپلم و بالاتر از دیپلم از 18 الی 20 مرداد، در باغ ابریشم اصفهان برگزار شد.

معاون تهذیب و تبلیغ  حوزه علمیه اصفهان در مورد اهداف برپایی اردوی میثاق طلبگی، گفت: هدف از برگزاری این اردو، آشنایی راه یافتگان به حوزه با ساختار حوزه، رسالت های حوزه و رسالت های طلبگی و شاخصه های طلبگی در دوران امروز است.

وی در خصوص سر فصل سخنرانی ها و آموزش های ارائه شده در این اردو، عنوان کرد: عوامل موفقیت طلبگی، شاخصه های طلبگی، هویت سنجی طلبه، طلبه تراز انقلاب، نظام  ساختار حوزه، زی طلبگی، آسیب ها اخلاقی طلبگی، آسیب های فضای مجازی ، ویژگیهای حوزه علمیه، آینده طلبگی و تعلیم و تربیت طلبگی جایگاه طلبه در فعالیت های اجتماعی از جمله مواردی هستند که طلبه ها در این اردو با آنها آشنا می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی افزود: افراد به سی گروه تقسیم شده و هر گروه تحت نظر یکی از اساتید حوزه به عنوان سرپرست به فعالیت های در این اردو پرداختند، در طول برگزاری دو روزه اردو، 48  دوره حلقه های معرفت تشکیل شد و اساتید به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ دادند، حضور مشاورین نیز از نکات مهم این همایش بود. ۳۱۳/۳۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha