یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس علم الهدی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه

حوزه/ مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه از تدوین نظام جامع منابع انسانی و طرح توسعه حوزه های علمیه حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، عباس علم الهدی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه، امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه در مشهد، گفت: در حوزه نرم افزاری نگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه به استفاده از فناوری و نرم افزار های روز است.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه با بیان این که در مقوله دانش افزایی برای مدیران استانی حوزه های علمیه دوره های آموزشی طراحی شده است، گفت: این دوره ها به استان ها ابلاغ و در آینده برگزار می شود.  

علم الهدی با بیان این که شاخص های ارزیابی  توسط این دفتر برنامه ریزی و نظارت آماده و تدوین شده است، خاطر نشان کرد: مبنای نظارت های میدانی و ارزیابی ها در قالب یک مجموعه تدوین شده که بر اساس آن مدارس مورد ارزیابی و تحلیل قرار خواهند گرفت.  

وی در پایان، تدوین برنامه و طرح توسعه حوزه های علمیه، طراحی و تدوین نظام جامع منابع انسانی، مالی و اداری، ایجاد تمهیدات لازم برای سفر های استانی مدیر حوزه های علمیه، طراحی و برگزاری همایش سند چشم انداز، استقرار ساختار سازمان، نیازسنجی و طراحی دوره های آموزشی و... را از برنامه های در دست اقدام دفتر برنامه ریزی و نظارت برشمرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha