سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور با اشاره به برنامه ریزی هایی که در امور سخت افزاری و فناوری اطلاعات انجام می شود، از تجهیز و اتصال ۱۰ مدیریت استانی به شبکه «طوبی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال عصر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه علمیه در مشهد مقدس به گزارشی از حوزه مدیریت پرداخت و اظهار داشت: تکمیل نشدن نیازهای سخت افزاری و تجهیزات فناوری اطلاعات در برخی مدارس علمیه از جمله مشکلاتی بود که در استان ایلام به طور کامل و در سایر استان ها در حال برنامه ریزی و تهیه زیرساخت ها می باشد.

وی درباره عدم طراحی و برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات، افزود: کار با سامانه ها و اتوماسیون اداری و نرم افزارها با آموزش های لازم پیگیری شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم یادآور شد: نیاز به معرفی مسئول فناوری در مدراس علمیه، کادر فناوری برای استان ها و تدوین آیین نامه نگهداری و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات فناوری اطلاعات و نظارت بر اجرای صحیح آن در مدارس علمیه در قالب طرح «طوبی» تدوین شده که در ۱۰ استان تجهیز و اجرا شده است.

راه اندازی درگاه اینترنتی اختصاصی مدیریت های استانی

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به راه اندازی درگاه اختصاصی مدیریت های استانی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، ابراز کرد: پوشش اخبار مرتبط با حوزه های علمیه در سطح استان ها توسط خبرگزاری حوزه انجام می شود.

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور، راه اندازی کانال ارتباطی تلگرام، متمرکز سازی تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه در سطح کشور، معرفی سامانه صفیر، طراحی دیتا سنتر و نهائی سازی نظام مدیریت داده ها، اعلام شیوه ارتباط روابط عمومی ها، انعکاس مستمر فعالیت ها از طریق ویژه نامه و ... را از جمله دیگر فعالیت ها اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha