شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بر لزوم تولید و نمایش فیلم ها و آثار هنری از استقامت و ایثار آزادگان سرافراز کشورمان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر عبدالله حاج ‌صادقی در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: آزادگان ما سمبل و تندیس های مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی هستند که امروز میراث دار شهدای عزیزمان به شمار می روند.

وی افزود: آنچه مهم است این که ما بتوانیم این ایثار و مقاومت را به نسل های بعدی نشان دهیم و یکی از راه های تاثیرگذارش ساخت و نمایش آثار هنری به خصوص فیلم و سریال از داستان های مقاومت این بزرگواران است.

وی همچنین گفت: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، آزادگان یک ذخیره عظیم الهی و سرمایه بزرگ انسانی کشور هستند که سال ها در دست دژخیمان بعث عراق اسیر بودند و امروز ما باید فرهنگ مقاومت و ایثار را از طریق این عزیزان به نسل جوان منتقل کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: در واقع آن چیزی که دفاع مقدس و بازگشت آزادگان را برای ما مهم و برجسته کرد مقاومت و ایستادگی رزمندگان در برابر متجاوزان بعثی بود که کشورهای شرق و غرب همه از او حمایت می کردند، اما به حول و قوه الهی موفقیت از آن فرزندان برومند این آب و خاک بود.

وی با اشاره به این که بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه آزادگان سرافراز به میهن یکی از جلوه‌های شیرین انقلاب اسلامی است، گفت: آزادگان با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن نشان دادند که اسیر می‌شوند اما ذلیل نمی‌شوند و در راستای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه هستی خود را فدا می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha