جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آسیب تنفسی شدید یک نوزاد فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور

حوزه/ به گفته مقامات پزشکی فلسطینی در سحرگاه امروز یک نوزاد فلسطینی در پی حمله نظامیان اسرائیل به کفر قدوم در اثر استنشاق گاز اشک آور به شدت دچار آسیب تنفسی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مقامات پزشکی فلسطینی اعلام کردند، در سحرگاه امروز یک نوزاد فلسطینی پس از حمله نظامیان اسرائیل به کفر قدوم در شهر قلقیلیه واقع در شرق کرانه باختری شمالی، در اثر استنشاق گاز اشک آور به شدت دچار آسیب تنفسی شده است. در این حمله سربازان همچنین یک جوان فلسطینی را ربودند.

مراد اشتوی، هماهنگ کننده کمیته مردمی معترض به دیوار حائل و شهرک‌سازی در کفر قدوم در این باره گفت: سربازان به خانه‌های شهر یورش برده و به تفتیش خانه به خانه پرداختند. آن‌ها سپس یک مردم جوان 22 ساله با نام صلاح صبحه را ربودند.

اشتوی اضافه کرد: نظامیان همچنین با بسیاری از جوانان فلسطینی که به سمت اتومبیل‌های ارتشی مهاجم سنگ پرتاب می‌کردند درگیر شده و اقدام به شلیک گاز اشک آور، گلوله‌های پلاستیکی و نارنجک بیهوش کننده کردند.

در این میان یک نوزاد چهار ماهه با نام فرح یوسف در اثر استنشاق گاز اشک آور به شدت دچار آسیب تنفسی شده و به بیمارستان محلی منتقل شد.

در اخبار مشابه، نظامیان صهیونیستی به روستای الحجه در شرق قلقیلیه حمله کرده و خانه بشار مصالحه را که در 8 مارس 2016 بدست ارتش اسرائیل به شهادت رسیده بود، تفتیش کردند.

در سحرگاه امروز نیز سربازان با حمله به اردوگاه پناهندگان جنین و شهر یاباد در ناحیه شمالی کرانه باختری جنین، خانه‌ها را تفتیش کرده و 4 فلسطینی را ربودند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha