جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدعباس مسعودی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، گفت: ساخت و تجهیز خانه عالم، در روند توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی اثر گذار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، با بیان این که هم اکنون در استان البرز تعداد ۱۴ خانه عالم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی این استان ساخته و تجهیز شده است، اظهار داشت: این امر نقش اثرگذاری در راستای استقرار روحانی مستقر دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: استقرار روحانی در سطح روستاهای کشور، بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی را برطرف خواهد کرد، چرا که مردم به روحانیت اعتماد دارند.

 وی تأکید کرد: نبود روحانی در روستاهای سطح کشور منجر به بروز پدیدهای به نام فقر فرهنگی می‌شود و به همین منظور سازمان تبلیغات اسلامی، استقرار روحانی را سطح روستاها را، از برنامه های راهبردی خود قرار داده است.

وی گفت: تا کنون تعداد ۶۴ روحانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در سطح روستاها و شهرهای این استان استقرار پیدا کرده اند که فعالیت تبلیغی آنها با استقبال خوب مردم روبه رو شده است.

حجت‌الاسلام مسعودی، در پایان گفت: وجود این روحانیون در روستاها، علاوه بر فعالیت های تبلیغی، در حل مشکلات روستاها از قبیل اختلافات قومی، روابط همسران و روابط خانواده ها، مشکلات معیشتی مردم، و حتی تلاش درجهت تهیه ما یحتاج نیازمندان، بسیار مؤثر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha