سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کتاب

مدرس مدرسه امام حسن مجتبي(ع) مشهد گفت: برگزاري نمايشگاه تخصصي نشر حوزوي در ترويج فرهنگ كتاب و كتاب خواني و نيز تشويق روحيه تحقيق ميان طلاب موثر است.

حجت الاسلام عليرضا كياني از مدرسان مدرسه امام حسن مجتبي(ع) مشهد در گفتگو با خبرگزاري «حوزه»در مشهد در حاشيه دومين نمايشگاه تخصصي كتب حوزوي، گفت: نمايشگاه خوبي است و نسبت به سال هاي گذشته پربارتر بوده اما ضرورت دارد تا در زمان تحصيل و فصلي يك بار نمايشگاه هايي اين چنين براي حوزويان برپا شود.

وي با اشاره به تنوع كتاب ها در اين نمايشگاه، اظهار كرد: با توجه به اين كه براي تجهيز كتابخانه مدرسه قصد داريم كتاب هايي از اين نمايشگاه تهيه كنيم، غرفه هايي كه كتاب هاي درسي حوزه و متون اصلي را عرضه مي كنند، متنوع و خوب هستند.

حجت الاسلام كياني در ادامه ابراز كرد: با وجود اينكه مدرسه امام حسن مجتبي(ع) كتاب هاي غني دارد، اما مبلغي كه امسال براي تجهيز كتابخانه ها در نظر گرفته شده، كمتر از انتظار است.

استاد مدرسه امام حسن مجتبي(ع) افزود: مسئولان باید در طرح تجهيز كتابخانه مدارس بهتر است به مدارس نوبنيان توجه بيشتري داشته باشند و در اين زمينه هزينه بيشتري را به آنها اختصاص دهند.

وي با بيان اينكه كتاب به عنوان ركن آموزشي است، اين نمايشگاه را تأثيرگذار در ترويج فرهنگ حوزوي دانست و گفت: برگزاري نمايشگاه مي تواند فرهنگ كتابخواني و روحيه تحقيق را در بين طلاب ترويج دهد.

حجت الاسلام كياني اضافه كرد: در نمايشگاه ها شاهد عناوين مختلف كتاب هستيم كه با وجود روحيه تحقيق در طلاب، آنها را به پژوهش و تحقيق سوق مي دهيم.

وي در پايان پيشنهاد كرد: برگزاري اين نمايشگاه ها در هر نيم سال و يا هر فصل با ظرفيت بهتر و همچنين ارائه تخفيفات بيشتر به طلبه ها، استقبال و توان خريد را بالا خواهد برد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha