چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 393287
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
بانوان

حوزه/ موسس مدرسه عصمتیه بابل حوزه های علمیه را دانشگاه معصومین دانست و گفت: هدف اصلی این دانشگاه، تمرین و پرورش قوه استنباط و اجتهاد طلاب است که متاسفانه از آفات طلبگی در این عصر و زمان مصون نمانده است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم فاطمه زیرک فطرت، مدیر مدرسه عصمتیه بابل در  نشست توجیهی طلاب جدید الورود  این مدرسه بیان کرد: این نشست توجیهی به منظور آشنایی طلاب جدید و خانواده هایشان  با فضا و مسئولین حوزه و همچنین کیفیت آموزش طلاب در دوره 5 ساله برگزار شده است.

وی افزود:  هدف از علم آموزی مخصوصا در حوزه، باید خود سازی و تبلیغ دین مبین اسلام جهت دگر سازی و شروعی برای آمادگی ظهور منجی در جهت تشکیل  تمدن نوین جهانی باشد.

  خانم سکینه ثاقب موسس مدرسه عصمتیه بابل نیز در ادامه  این نشست حوزه های علمیه را دانشگاه معصومین دانست و اظهار کرد:  هدف اصلی این دانشگاه، تمرین و پرورش قوه استنباط و اجتهاد طلاب است که متاسفانه از آفات طلبگی در این عصر و زمان مصون نمانده است.

  وی با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت : بی شک این تقارن مفهوم خاصی دارد و طلاب باید با مسلح شدن به سلاح علم و اخلاق، مدافعان حریم انقلاب و خون پاک شهیدان باشند .

  موسس این مدرسه در ادامه به بیان تاریخچه و نحوه اداره امور جاری مدرسه پرداخت و سپس هر یک از معاونین و کتابدار مدرسه در حیطه وظایف خود و نحوه تعامل با طلاب توضیحاتی دادند.

 لازم به ذکر است در انتهای این نشست، یک کارگاه عملی جهت آشنایی طلاب با سامانه آموزش و نحوه انتخاب واحد و ... توسط کاربر مدرسه برگزار گردید.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha