یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضای مجازی

حوزه/ گروه مباحثه مذهبی و دغدغه های فرهنگی، ازاعضای فعال درعرصه فرهنگی شهرستان میبد و باهدف ارائه ایده ها و نظرات برتر برای استفاده در امورفرهنگی شهرستان و رفع شبهات دختران شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که جواب کار فرهنگی باطل را کار فرهنگی حق می دانند؛ فعالیت های فرهنگی خود در فضای مجازی را افزایش داده اند.

بر اساس این گزارش، گروه مباحثه مذهبی و دغدغه های فرهنگی، ازاعضای فعال درعرصه فرهنگی شهرستان میبد بوده و  باهدف ارائه ایده ها ونظرات برتر برای استفاده درامورفرهنگی شهرستان تشکیل شده است.

 در این گروه افراد از ایده ها ونظرات یکدیگر باتوجه به برنامه های مناسبتی استفاده می کنند و آن را با کمک یگدیگر به مرحله اجرا می رسانند.

برپایه این گزارش ، انجمن عطرهای ماندگار این مؤسسه آموزشی حوزوی در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی خود در طول سال ویژه گروههای سنی مختلف در عرصه فضای مجازی هم وارد شده است و با عضویت بانوان مبلغ در گروه و دعوت از اعضای نوجوان و جوان انجمن و دیگر دختران شهرستان میبد به رفع شبهات دینی آنان می پردازند.

گفتنی است: از دیگر فعالیت های انجمن عطرهای ماندگار تشکیل گروه کوله بار در فضای مجازی و تلگرام است که در تمام ایام سال به ویژه مناسبت های مذهبی فعالیت بیشتری دارد و دارای موضوعاتی از جمله احکام کاربردی، حدیث، مباحث اخلاقی، خنده حلال و...است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha