یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون آموزش جامعه الزهرا(س)

حوزه/معاون آموزش جامعه الزهرا، از تحصیل ۱۳ هزار طلبه خواهر در این مرکز علمی و آموزشی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حاجی زاده  در جمع طلاب جدید الورود دوره عمومی اظهارداشت: زمانی که فردی طلبه وارد جامعه الزهرا(سلام الله علیها) می شود، باید در پوشش و رفتار خود دقت بیشتری داشته باشد.

معاون آموزش جامعه الزهرا(سلام الله علیها) با تبریک به پذیرفته شدگان، ورود به جامعه الزهرا و تحصیل علوم دینی را نعمت الهی دانست که طلاب و خانواده آنها باید قدر آن را بدانند.

وی گفت: جامعه الزهرا(سلام الله علیها) سال ۱۳۶۳ به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس و در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را در حوزه ایرانی ها و  غیرایرانی ها آغاز کرد.

وی عنوان کرد: اکنون ۱۳ هزار طلبه در دوره های عمومی و تخصصی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این مطلب که جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به صورت حضوری، غیرحضوری و مجازی به طلاب آموزش می دهد، اعلام کرد: هم اکنون مقطع تحصیلات تکمیلی با ۱۱ رشته در سطح سه و ۶ گرایش در سطح چهار ارائه می شود.

وی گفت: بیش از ۶۰ ملیت در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) به تحصیل مشغولند و  از سالجاری در هر مدرسه یک مشاور تربیتی مستقر خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    با سلام اینجانب 9 قطعه زمین کشاورزی را بصورت نصفه کاری در اختیار زارع قرار داده و علاوه بر زمین هزینه اب و کود وخدمات تراکتوری را هم اینجانب مالک پرداخت کرده ام و نصفه حاصل زمین را همه ساله زارع برده است نصفه کاری یعنی شراکت و در شراکت به طرفین حق کرد زارعانه و غیره تعلق نمگیرد حالا بعد از مدتی ادعای کرد زارعانه نموده است و دادگاه به ایشان رای داده است بر چه اساس و چه قانونی این حکم خلاف شرع و عرف را دادگاه صادر کرده است خواهشمندم راهنمایی و کپی کنید
  • محسن IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    با سلام پیرو واگذاری اراضی کشاورزی از سوی مالک به صورت نصفه کاری واگذار شده که بعد از برداشت محصولاین کشت به صورت مساوی فی مابین مالک و زارع تقسیم می شده است آیا شرعا" زارع می تواند مطالبه کرد زارعانه و حق ریشه از مالک نماید ؟ و آیا شرعا" زارع نسبت به نصف زراعت سهم مالک دارای سهم میباشد؟ لذا تقاضای مساعدت و همکاری مبنی بر نظریه استفتائی در این خصوص شرعی مورد استدعاست با تشکر