جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه(ص) در کشور سوریه از جامعه الزهرا(سلام الله علیها) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مریم انصاری کارشناس روابط بین الملل با اعلام این خبر و بیان اینکه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از مفاخر بانوان جهان اسلام است، گفت: از دیگر اهداف این بازدید معرفی این مرکز به خواهران مسلمان دیگر کشورها است تا بدانند جامعه الزهرا(سلام الله علیها) تنها یک مرکز آموزشی نیست بلکه فعالیت های فرهنگی و تفریحی طلاب نیز از اولویت برخوردار است.
کارشناس روابط بین الملل جامعه الزهرا(سلام الله علیها)بیان کرد: در جریان این بازدید،اساتید سوری با مراکز علمی، پژوهشی و تفریحی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) آشناشدند و همچنین با معرفی «سنا العیان» مسئول بخش فرهنگی – تربیتی حوزه علمیه امام خمینی(ره) سوریه تقاضای همکاری و در اختیار گذاشتن تجربیات جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در زمینه های فرهنگی و تربیتی را داشتند. 
در ادامه انصاری ضمن اشاره به بازدید ۴۴ نفر از فعالان قرآنی و فرهنگی پایگاه حضرت رقیه(علیه السلام) شهرستان ایذه از جامعه الزهرا(س)افزود: هدف از این بازدید اعتلای روحیه معنوی، آشنایی دانش آموزان با مراکز علوم دینی خواهران و بهره گیری از فضای معنوی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) بوده است.
وی در پایان گفت: دانش آموزان دوره های ابتدایی، متوسطه و دبیرستان شهرستان ایذه از کتابخانه، ورزشگاه، آموزشگاه و خوابگاه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) بازدید به عمل آوردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha