شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی

حوزه/ یکی از فعالیت های دشمن ترویج و جنایت گروهای ترویستی است، آنها برای ترویج افکار ضد دینی بالغ بر ۱۴ تریلیون و ۳۰۰ میلیارد تومان یعنی ۸ برابر بودجه ایران هزینه کردند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی، امروز در دیداراعضای کنگره بین المللی امام سجاد (ع) گفت: لازم است از  همت و تلاش شما اعضای کنگره  برای نشر معارف دین زحمت می کشید تشکر کرد.

 نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان این که این تلاش نشان از عشق به اهل بیت(ع) است، ابراز داشت: باید ابتدا سعی کرد آموزهای دین را در جامعه فرهنگ سازی و سپس نشر داد و بعد آن را به خارج مرزها برد.

وی با بیان اینکه رسانه، مهمترین ابزار برای انتقال پیام دینی است و باید از این هنر نهایت استفاده را برد، عنوان کرد: حقیقتا نتوانستیم از رسانه برای انتقال پیام اسلامی استفاده کنیم و این در حالی است که دشمن به خوبی توانسته از آن بهره ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی گفت: یکی از فعالیت های دشمن، ترویج و جنایت گروهای ترویستی است و موفق هم عمل کردند. آنها برای ترویج افکار ضد دینی بالغ بر 14 تریلیون و 300 میلیارد تومان یعنی 8 برابر بودجه ایران هزینه کردند و این نشان از نقش رسانه و استفاده از آن است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه در کشور استعدادهای درخشانی وجود دارد، باید این استعدادها شناسایی و حمایت شود، ابراز داشت: مسلمانان سرمایه غنی معارف اهل بیت(ع) را دارند، ولی نتوانستیم از این سرمایه بهره ببریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha