جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ستار علیزاده / مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که باید غدیری فکر و عمل کنیم، گفت: غدیر، فرهنگ جامع، کامل، راهگشا و اثرگذار است که باید به دنیا شناسانده شود و اگر این گونه عمل شود، تمام جهان به این فرهنگ روی می آورند و مخالفان کرامت انسانی جایی در دنیا نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در همایش "ولایت علوی اکمال دین نبوی" که در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، گفت: غدیر از جایگاه ویژه ای در فرهنگ و دین ما برخوردار است.

وی با اشاره به این که غدیر نماد وحدت همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و تکمیل کننده رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) و همه انبیای الهی است ادامه  داد: تدبیر حکیمانه خداوند متعال برای تعیین تکلیف همیشگی جریان مدیریت دنیا در واقعه غدیر صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با بیان این که در برنامه های زندگی خود باید غدیری فکر و عمل کنیم، ادامه داد: عزت و سرافرازی همه بشریت در گرو امامت و جریان غدیر است.

وی تصریح کرد: غدیر فرهنگ جامع، کامل، راهگشا و اثرگذار است و باید  این فرهنگ در دنیا شناسانده شود و ضرورت دارد فرهنگ متعالی غدیر را جهانی کنیم و  اگر این گونه عمل شود، تمام جهان به این فرهنگ روی می آورند و مخالفان کرامت انسانی جایی در دنیا ندارند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تاکید بر این که باید از ظرفیت های غدیر به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است، استفاده کنیم، افزود: خدمت به انقلاب اسلامی خدمت به غدیر علوی و راه امام و رهبری، راه غدیر و امام علی(ع) است و لبیک به مقام معظم رهبری لبیک به وجود نورانی این امام بزرگوار و واقعه غدیر است.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: دروازه ورودی فرهنگ غدیر از ولایت فقیه می گذرد که باید مطالبات ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران بیان داشت: شش سال متوالی است که جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می کنیم و ویژه برنامه های دهه ولایت در 220 بقعه متبرکه صورت می گیرد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha