یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن امیری

حوزه/ همزمان با دهه ولایت ویژه برنامه "ولایت علوی اکمال دین نبوی" در ۱۷۳ بقعه متبرکه استان اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، حجت الاسلام حسن امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت( از عید قربان تا عید غدیر خم ) ویژه برنامه هایی با عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه سراسر استان در حال برگزاری است.

وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت عید بزرگ ولایت مراسم جشن غدیر خم نیز به صورت ویژه در جوار 173 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: مراسم شب و روز عید غدیر در جوار حرم مطهر 146 بقعه متبرکه استان برگزار می شود و همچنین خادمین حرم حضرت علی(ع) از نجف اشرف در قالب قافله هایی نیز با پرچم حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی(ع) در جوار بقاع متبرکه استان حضور خواهند داشت. 

حجت الاسلام امیری در ادامه افزود: همایش بانوان ولائی با حضور بانوان محجبه در جوار حرم مطهر 42 امامزاده عظیم الشان برگزار می شود و 43 بقعه متبرکه نیز میزبان مراسم تجلیل از سادات خادم را عهده دار می باشند.

وی ادامه داد: قرائت میثاق نامه در جوار 94 امامزاده جلیل القدر و مراسم عقد اخوت در جوار حرم مطهر 75 بقعه متبرکه انجام می شود همچنین در 50 نقطه استان ایستگاه های همه واقف باشیم برپا خواهد بود و 53 بقعه متبرکه نیز مجری خیمه های معرفت هستند که در آن ها غرفه هایی مانند؛ پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه هایی برای کودکان و نوجوانان دایر می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  بیان کرد: کتاب های حوالی ظهر و خطبه های غدیر نیز جهت برگزاری مسابقاتی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در بقاع متبرکه بین کلیه زائران توزیع می شود که علاقمندان می توانند با تهیه این کتب در مسابقه غدیر خم شرکت نمایند و از جوایز نفیس آن بهرمند شوند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha