پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ حجت الاسلام خیر اللهی، تشکیل حوزه های خواهران را از برکات انقلاب اسلامی خواند و بر ضرورت تلاش علمی و تهذیبی طلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمود خیر اللهی، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه ساختمان مدرسه علمیه جامعة النور اصفهان، در جمع طلاب اظهار کرد: تربیت طلاب همواره یکی از دغدغه های ما بوده، براین اساس از سال 72  کار خود را از یک حسینیه در منطقه حسین آباد اصفهان آغاز کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به هدفی که داشتیم  تلاش های خود را مضاعف نموده و نهایتا در سال 1382 با حمایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران توانستیم ساختمان جدید مدرسه را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام خیرالهی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه های بسیار خوبی در زمینه تحصیل و علم آموزی ایجاد شده که این امر از برکات انقلاب اسلامی است، به عنوان نمونه از این مدرسه علمیه  نیز 66 نفر تاکنون موفق به دریافت مدرک لیسانس شده اند که بسیاری از آنان حائز رتبه های برتر در المپیادهای علمی شده اند.

وی در رابطه با مدرسه علمیه جامعة النور اصفهان افزود: این مدرسه دارای 8 کلاس و یک کتابخانه و سالن اجتماعات و امکانات اداری مورد نیاز می باشد که با وجود مشکلات زیاد برای راه اندازی آن، موفق به تهیه امکانات لازم برای تحصیل طلاب شدیم.

حجت الاسلام خیر اللهی درپایان به ضرورت تلاش و کوشش طلاب و تحصیل علم تاکید کرد و بیان کرد: هرکس به میزانی که تلاش کند به پیشرفت و موفقیت دست می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha