سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس، از بازنشستگان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در این مراسم که ظهر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد، اظهارداشت: خادمان حرم کریمه اهل بیت(س) گرچه از نظر اداری و قانونی بازنشسته شدند، ولی از نظر عاطفی و وابستگی معنوی همواره بین آنها و آستان مقدس برقرار است.
وی با بیان این که بازنشستگی در آستان مقدس با سایر ارگان ها متفاوت است، گفت: ممکن است وقتی کسی در ارگانی بازنشسته شود، ارتباطش برای همیشه قطع شود، ولی حرم کریمه اهل بیت(ع) خانه ماست و اتمام کار قانونی ما در این مکان، به معنای قطع ارتباط با این مکان مقدس نیست.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ادامه در توصیه ای به بازنشستگان گفت: تجربه شما سرمایه بزرگی است که می تواند راهگشای خادمان جوان آستان مقدس باشد؛ باید این تجربیات را به آنها منتقل کنید.
وی افزود: نورانیت و تجربه ای که در شما وجود دارد، می تواند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری بالایی داشته باشد.
محمد جوان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان آستان، دفتر امور بازنشستگان و ایثارگران آستان مقدس مشغول به فعالیت شد.
وی با اشاره به برنامه های حمایتی از بازنشستگان آستان مقدس گفت: خدمت رسانی به خادمان و ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به آنها، همانند کارکنان آستان مقدس در حال انجام است. همچنین بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، خانولاده 50 نیروی بازنشسته که فوت شده اند، تحت حمایت خدمات حرم مطهر قرار گرفتند.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس حمایت از بازنشستگان را امری ضروری دانست و گفت: حمایت از بازنشستگان علاوه بر این که وظیفه ای بر دوش نهادها و سازمان هاست، موجب دلگرمی هرچه بیشتر کارکنان در انجام وظایف خود می شود.
خاطرنشان می شود در پایان این مراسم، از خادمانی که در سال جاری بازنشسته شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha