سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سفیران کریمه

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در دهه کرامت ۹۵، سفیران کریمه در ۱۲۰ شهر و روستای کشور حضور یافته و به اجرای برنامه های فرهنگی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در نشست گزارش کاروان های سفیران کریمه که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، گفت: سفیران کریمه، با تأسی از حضرت معصومه سلام الله علیها، هجرت عرفانی و دینی فی سبیل الله انجام دادند.
تولیت آستان مقدس گفت: هجرت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از مدینه به سمت خراسان خیرات و برکات فراوان داشت که امروز شیعیان بر سر سفره کرامت این بانو نشسته اند.
در این نشست، حجت الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس با اشاره به اعزام 4 گروه از سفیران کریمه به کشورهای مختلف گفت: در داخل کشور نیز سفیران کریمه در 14 استان و در مجموع در 120 شهر و روستای کشور حضور یافتند که دیدار از خانواده شهدا، حضور در بیمارستان ها، اجرای برنامه های فرهنگی و توزیع متبرکات آستان مقدس از جمله برنامه های کاروان های سفیران کریمه می باشد.
خاطرنشان می شود: مسئولان سفیران کریمه در این نشست گزارشی از برنامه های اجرایی و استقبال مردم از سفیران کریمه ارائه دادند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha