یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عناصر داعش

حوزه/ فرماندهان مهم و بزرگ داعش در حال فرار از معرکه و ترک موصل هستند بدون اینکه سربازان و عناصر داعش از این مساله اطلاع داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با حمله گسترده نیروهای عراقی به تروریست های موصل و آغاز عملیات آزادسازی استان نینوا، خبرها حاکی از فرار فرماندهان داعش و پنهان شدن آنها و فرو پاشیدن داعش در شهر موصل است، اما در عین حال تروریست ها تلاش می کنند به مردم این گونه وانمود کنند که اوضاع بر وفق مراد است و این در حالی است که برخی منابع موصلی گفته اند هنوز هم احتمال فرار بسیاری از فرماندهان داعش به عربستان یا سوریه وجود دارد.

این منابع افزودند: فرماندهان مهم و بزرگ داعش در حال فرار از معرکه و ترک موصل هستند بدون اینکه سربازان و عناصر داعش از این مساله اطلاع داشته باشند و همین باعث شده نیروهای داعش به طور مرتب به خیابان ها بیایند تا مردم مطمئن شوند داعش هنوز در شهر حضور دارد.

اطلاعات منتشره  همچنین حاکی از این است که فرماندهانی که از موصل فرار کرده اند معمولا فرماندهان مهم و خارجی و مسئولان مؤسسات اداری، مالی و اطلاعاتی داعش هستند که خانواده های خود را نیز با استفاده از خودروهای سواری به سوریه منتقل کرده اند تا خودشان نیز به آنها ملحق شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha