شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حیدر همتی

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، از حمایت ویژه این حوزه از طلاب محقق و پژوهشگر خبر داد و گفت: امکانات و زیرساخت های مورد نیاز این طلاب در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر همتی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، از حمایت ویژه حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران از طلاب محقق و پژوهشگر این حوزه خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا، فردا (دوشنبه 3آبان95) طلاب نخبه پژوهشگر و محقق حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، در قالب یک گروه 17نفره و تحت عنوان کارگروه پژوهشی شهید صدر، اولین جلسه خود را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: هدف ما از تشکیل جلسه کارگروه پژوهشی شهید صدر، این است که طلاب نخبه، محقق و پژوهشگر حوزه علمیه امام رضا(ع) موضوعات و طرح های خود را ارائه و از سوی دیگر بدانند که مورد توجه مدیران این حوزه هستند و قصد داریم از آنان حمایت ویژه ای به عمل آوریم.

معاون پژوهشی حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران اضافه کرد: این طلاب نخبه در کارگروه آموزشی شهید صدر، علاوه بر مسائل گفته شده، با روش های نوین پژوهشی نیز آشنا خواهند شد تا حرکت علمی خود را با قوت بیشتری دنبال کنند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که تمام امکانات و زیرساخت های مورد نیاز این 17 طلبه نخبه حوزه علمیه امام رضا(ع) را در اختیارشان قرار دهیم تا ان شاءالله روند پژوهش در این حوزه، ارتقاء یافته و همچنین عاملی برای تحرک دیگر طلاب، برای ورود به عرصه پژوهش شود.

حجت الاسلام و المسلمین همتی در پایان در خصوص علت نامگذاری کارگروه پژوهشی طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) بنام کارگروه شهید صدر(ره)، گفت: شهید صدر(ره) مجتهدی جوان و دارای فکر نظام ساز بود که در طول دوران حیات خود، اندیشه های نوینی در عرصه های فقه، اصول، فلسفه و ... ارائه کرد و قطعا می تواند به عنوان الگوی طلاب برای ورود به بحث تمدن اسلامی باشد.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha