جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رشاد - علیزاده

حوزه/ در مراسمی با حضور استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مدیر جدید این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مراسم معارفه مدیر جدید حوزه امام رضا(ع) تهران، ظهر امروز با حضور استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران و تولیت حوزه امام رضا(ع)، و همچنین برخی دیگر از مسئولان، اساتید و طلاب این حوزه، برگزار شد.

استاد رشاد در سخنانی با تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری، مدیر سابق این حوزه و همچنین تشکر از تلاش های حجت الاسلام افخمی سرپرست موقت حوزه، اظهار داشت: بعد از اتمام سال تحصیلی گذشته و رفتن حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری از مدیریت حوزه امام رضا(ع) ، فرصت بررسی کافی برای انتصاب مدیر جدید را داشتیم و خوشبختانه در بررسی های خود به نتیجه خوبی هم رسیدیم.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسین علیزاده از فضلای صالح و برجسته حوزوی است که توسط برخی دوستان به بنده پیشنهاد داده شدند و بنده نیز پس از صحبت با ایشان، دریافتم که تشخیص دوستان از این که ایشان فرد لایق و شایسته ای هستند، صحیح است.

تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، در معرفی مدیر جدید این حوزه، گفت: حجت الاسلام علیزاده تا پیش از این معاون آموزشی مدرسه علمیه ممتاز دارالسلام تهران بودند و به اذعان دوستان و کارشناسان حوزوی تهران، ایشان از بدو تأسیس و راه اندازی مدرسه دارالسلام، تا زمانی که این مدرسه به بلوغ و درجه ممتاز رسید، جزء ارکان آن محسوب می شد و به نوعی ستون فقرات آن مدرسه بود؛ وقتی هم که ایشان تصمیم گرفتند از آن مدرسه خارج شوند، ایشان را برای مدیریت حوزه علمیه امام رضا(ع) دعوت کردیم و خوشحالیم که ایشان این مسئولیت را قبول کردند.

وی با بیان این که حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، تجارب مکرر در واحدهای علمی آموزشی دارد، گفت: مسئولیت در مدرسه عالی شهید مطهری، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تهران، مدرسه علمیه امام موسی بن جعفر(ع) و ... بخشی از سوابق ایشان است.

استاد رشاد در توصیف بیشتر حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مدیر جدید حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، گفت: ایشان مدیری با نظم و جدیت و قاطعیت است که در عین آرام، صبور و متواضع بودن، قاطعیت تصمیم گیری دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، با بیان این که مدیر خوب باید ویژگی های مختلف را با هم داشته و قاطعیت تصمیم گیری نیز در وی موجود باشد، گفت: برخی امور مدیریتی را می توان به طلاب واگذار کرد و خوشبختانه حجت الاسلام و المسلمین علیزاده این روحیه را دارند و ان‌شاءالله شاهد بالا رفتن سطح حوزه امام رضا(ع)، بیش از گذشته باشیم.

۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha