شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار طلاب تهرانی با پدر دو شهید

حوزه/ اساتید و طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، با حضور در خانه شهیدان مجتبی و مجید کمالیان، با پدر این شهیدان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین مهرداد بابایوسفی معاون تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع)، صبح امروز، با حضور در منزل حاج احمد کمالیان پدر دو شهید دفاع مقدس، با وی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار صمیمی، طلاب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، ابتدا با نثار فاتحه ای یاد و خاطره بسیجی شهید مجید کمالیان که از ابتدای جنگ تحمیلی به جبهه رفت و در سال 61 به شهادت رسید را گرامی داشتند.

همچنین طلاب یاد و خاطره شهید حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کمالیان گرامی داشتند. این روحانی شهید بسیجی، در دوران 8 سال جنگ تحمیلی به عنوان مبلغ دینی، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت، اما بر اثر حملات شیمیایی دشمن به درجه جانبازی نائل آمد تا این که پس از سال ها تحمل رنج و درد بیماری ناشی از دوران جنگ، در سال 1391 به برادر شهیدش پیوست.

حاج احمد کمالیان پدر این دو شهید دوران دفاع مقدس در این جلسه ضمن خوشحالی از حضور طلاب علوم دینی در منزلش، از طلاب خواست برای ادامه مسیر شهدا، درس خواندن را جدی بگیرند و به مبلغان خوبی در امر دین تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین بابایوسفی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران نیز، با بیان این که تکریم خانواده های شهداء وظیفه همه ما محسوب می شود، گفت: پدران و مادران شهدا، گنجینه های ارزشمندی هستند که باید همواره قدردان آنان بود، چرا که فرزندانی را تربیت کردند که امنیت امروز کشورمان مدیون آنهاست.

29/313 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha