دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ در حال حاضر به برکت امام حسین(ع) سیل عظیمی از مردم در اربعین حضور پیدا می کنند و خود همین حضور، فرصت مناسبی برای بهره برداری مناسب و تعالی بخشی معارف دینی والهی ، مهم است.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار  حجت الاسلام حسینی مقذم مدیر کل اوقاف و  امورخیریه استان قم با بیان اینکه انسان باید از هر فرصتی بهترین بهره را از مسائل مختلف مانند خدمت رسانی به جامعه اسلامی ببرد،گفتند: نباید فرصت های مهیا شده برای خدمت رسانی در جامعه اسلامی به راحتی از بین برود.

معظم له با بیان اینکه بهره برداری از ظرفیت اربعین به صورت مناسب یکی از این موضوعات است، ابراز داشتند: اگر چه در گذشته بحث حضور مردم در اربعین مطرح بوده، ولی کسی به فکر توسعه و استفاده درست از این ظرفیت عظیم نبوده است.

ایشان بیان داشتند: در حال حاضر به برکت امام حسین(ع) سیل عظیمی از مردم در اربعین حضور پیدا می کنند و خود حضور این همه جمعیت، فرصت مناسبی برای بهره برداری  برای تعالی بخشی معارف دینی، الهی و ارزشی و بیان اهداف قیام امام حسین(ع) مانند احیاء امر به معروف ونهی از منکر است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: امروز فرصت ایجاد شده و زمینه مهیا است و هنر این است که با برنامه ریزی درست و حساب شده از این ظرفیت اربعین کمال استفاده را ببریم.

 ایشان بیان داشتند: حضور این همه مردم به برکت خون امام حسین(ع) است، نباید از این حضور میلیونی غافل بود، اگر فعالیت به نام ابی عبد الله الحسین(ع) باشد همه کارهای به خوبی پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha