دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقه کتابخوانی بر مدار آفتاب

حوزه / آستان قدس رضوی در نظر دارد مسابقه بزرگ کتابخوانی «بر مدار آفتاب» را با موضوع ترویج سبک و سیره حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این مسابقه که محتوای آن دربرگیرنده سبک و سیره حضرت رضا(ع) از بدو تولد تا شهادت ایشان است، همزمان با دهه آخر صفر در بین زائران، مجاوران، هیئت ها و کاروان های برگزار می شود.

جواد هاشمی با بیان اینکه افراد بالای 12 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: سؤالات این مسابقه از متن‌ کتاب و به صورت تستی مطرح شده است و به برندگان مسابقه از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه ‌مندان می‌توانند برای دانلود این کتاب به پرتال معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به آدرس razavi.aqr.ir  یا به دفاتر راهنمای زائر مستقر در حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.

 مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی اضافه کرد: این اثر به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و در شمارگان 200 هزار نسخه توسط انتشارات آستان قدس رضوی برای عموم زائران چاپ و منتشر می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha