دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی عباسیان  تهران

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تهران گفت: خبرگزاری حوزه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای اخبار حوزه های علمیه را منتشر می کند و خود بنده به عنوان یکی از طلاب از مراجعه کنندگان ثابت آن هستم.

حجت الاسلام مرتضی عباسیان با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به فعالیت های خبرگزاری حوزه گفت: این خبرگزاری به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای اخبار حوزه های علمیه را منتشر می کند و خود بنده به عنوان یکی از طلاب از مراجعه کنندگان ثابت آن هستم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت های این بنیاد فرهنگی گفت مبارزه با جریانات انحرافی و همچنین تربیت نیرو از بین حوزویان و دانشگاهیان علاقه مند برای امر تبلیغ  و رفع شبهات در فضای مجازی دو هدف عمده ما محسوب می شود.

وی اضافه کرد: ما در دفتر استان تهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) بیشتر از هر چیز به ترویج تبلیغ معارف مهدویت در سطح استان تهران مشغولیم و به این منظور دوره های مقدماتی و همچنین دوره های تکمیلی آموزش معارف مهدوی را به اعضای خود می دهیم.

حجت الاسلام عباسیان با بیان این که تا سال 91، 300 نفر از طلاب و دانشجویان در دوره های آموزشی مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تهران شرکت کرده بودند، اضافه کرد: در حال حاضر 200 نفر از روحانیون و دانشگاهیان آموزش های مختلفی که در این بنیاد فرهنگی داده می شود را می بینند که 75 درصد آنان را خواهران و 25 درصد شرکت کنندگان را برادرانی تشکیل می دهند که در 16 هفته آموزش های لازم را دیده و در نهایت مدرک معتبر این بنیاد را دریافت می کنند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha