دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ گروه های تروریستی-تکفیری از جهالت و گمراهی مردم سوء استفاده کرده، با انواع و اقسام وعده وعید ، مردم و جوانان را به قتلگاه دعوت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای دبیر خانه جشنواره کتاب دین گفتند: هدف اصلی انبیای الهی رشد عقل های بشری است و تمام این هادیان سعی داشتند جامعه را از جهالت بیرون بیاوردند.

 ایشان با بیان اینکه گروه های تروریستی تکفیری از جهالت و گمراهی مردم سوء استفاده کرده و با انواع و اقسام وعده وعید مردم و جوانان را به قتلگاه دعوت می کنند، اظهار داشتند: نباید جامعه را رها کرد، بلکه باید با ارائه دادن مبانی دینی و الهی سعی کرد مردم را به  خوبی ها دعوت کرد اگر ما این کار را نکنیم دشمن آنها را به سمت خود جذب خواهد کرد و آن وقت است که کار سخت تر خواهد شد.

معظم له ابراز داشتند: باید تلاش کرد سطح فکر و فرهنگ جامعه را از طریق انتشار کتاب و کتاب خوانی و هدایت افزایش داد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی  عنوان کردند: هر چه قدر بتوانیم جامعه را به سمت تعالی با رفتار و عمل و تبلیغات درست خود دعوت کنیم و آنها را از جهالت دور سازیم کار ارزشمندی  انجام داده ایم.

ایشان گفتند: هدایت جامعه مقامی است که  خدا به بعضی افراد خاص عنایت کرده و باید قدر این نعمت را دانست.

 حضرت آیت  الله  علوی گرگانی بیان داشتند: باید سعی کرد و  مردم را با کلمات دینی و نورانی اهل بیت(ع) آشنا کنیم هر چه قدر بتوانیم در این عرصه زحمت بکشیم، توانستیم مردم را از بیراه رفتن نجات دهیم.

 ایشان در پایان ابراز داشتند: حرکت به سمت کمال و سعادت و ارزش های دینی مسائله با اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم و جامعه به سر منزل مقصود برسند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha