شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی بصیرتی

حوزه/ مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان گفت : پلیدی و دشمنی آمریکا با ملت ایران از قبل قابل پیش بینی بود و این امر جدیدی نیست.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی، در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درکاشان با بیان اینکه آمریکا هیچ موقع دست از دشمنی با ایران بر نداشته است، گفت:  هرچند آمریکا در ارتباط با مسائل هسته ای پای میز مذاکره نشست، ولی قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در تمام دوران، شیطنت گری ها و قابل اعتماد نبودن سیاستمداران آمریکا را به دولتمردان تذکر داده اند، ابرازداشت: با توجه به اینکه آمریکا همیشه دشمن ملت ایران بوده، لذا براساس آیات قرآن هم هیچ موقع نباید به دشمن اعتماد کرد.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان افزود: اگر مجبور شدیم با آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی پیرامون مسائل هسته ای پای میز مذاکره  بنشینیم نباید آنها مورد اعتماد ما باشند.

وی با تاکید برمتمرکز شدن مسئولین به توان داخلی کشورمان افزود: آمریکای جنایتکار تحریم های داماتو را دوباره تمدید کرده، ولی متاسفانه بعضی از مسئولین متوجه نیستند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام بصیرتی، نقش روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در روشنگری شیطنت گری های آمریکا را بسیار موثر دانست و ابراز داشت: هرچند دولتمردان زحمات زیادی پیرامون برجام متحمل شده اند، ولی روحانیت بدون وابستگی به جریان خاص حزبی باید حقایق را از جایگاه دینی در ارتباط با برجام برای مردم بازگو کنند.

وی به  تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولیدات داخلی اشاره کرد و افزود: روحانیت، اساتید و طلاب حوزه های علمیه باید نحوه ارتباط با آمریکایی که قابل اعتماد نیست،  آن را تبیین کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha