پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام غلامرضا محمدی - حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: با اجرای طرح "اکمال دین" در حوزه علمیه قزوین، بزرگسالان و افراد علاقه مند به مباحث حوزوی، با تفسیر قرآن، نهج البلاغه، علوم قرآنی و سبک زندگی آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا محمدی در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی مدرسه نیمه وقت بقیة الله الا عظم (عج) ویژه بزرگسالان و علاقمندان به علوم حوزوی، که عصر امروز درسالن  اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزارشد، گفت: تعداد 132 نفر در این آزمون حوزوی شرکت کردند که 60 نفر از آنان پذیرش شده و بعد از مصاحبه حضوری در این کلاس ها، در مدرسه علمیه التفاتیه شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعلام اسامی پذیرفته شدگان در سایت پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه قزوین در 25 آذر اعلام و کلاس های این داوطلبان، اول دی ماه سال جاری شروع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) قزوین تصریح کرد: دوره تخصصی 6 ترم بوده و داوطلبان می توانند در این دوره با صرف، نحو، فقه، منطق و فلسفه آشنایی  پیدا نمایند.

به گفته وی، با اجرای طرح "اکمال دین"در حوزه علمیه قزوین،  بزرگسالان و افراد  علاقه مند به مباحث حوزوی، با تفسیر قرآن، نهج البلاغه، علوم قرآنی و سبک زندگی آشنا می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha