یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی

حوزه/ زمانی که به اصل نظام وانقلاب و مقدسات حمله کردند، ملت متدین به صحنه آمد که داری سه شاخصه مهم بصیرت، تصمیم به موقع و پیروی از ولی فقیه بود و همین مسئله کار دشمنان را یکسره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبر نگارخبرگزاری«حوزه»، گفت: 9دی در حقیقت نمایش دیگری از انقلاب اسلامی است. همان طور که در پیروزی انقلاب همه ملت بدون اینکه کسی برنامه ریزی و درخواست کند، وارد صحنه شد در این روز هم ملت احساس کردندکه وظیفه الهی است و به میدان آمدند.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: زمانی که فتنه گران به اصل نظام وانقلاب و مقدسات حمله کردند، ملت متدین به صحنه آمد، نظیر اصل انقلاب. این به میدان آمدن داری سه شاخصه مهم بصیرت،  تصمیم به موقع و پیروی از ولی فقیه بود و همین مسئله کار دشمنان را یکسره کرد.

وی گفت: روشن بود که ملت باشرف ایران با تمام وجود به صحنه آمده و نمی گذارد کوچکترین گزندی به ارزش ها وشعایر الهی برسد. بنابر این از یک منظر این حضور مردم احیای دوباره انقلاب بود.

استادحوزه ابراز داشت: از منظر دیگر حماسه غرور آفرین 9 دی در نطفه کردن طراحی استکبار جهانی است. استکباری که برای اجرای این برنامه از گذشته سرمایه گذاری وسیع و طراحی دامنه داری در انقلاب های رنگین منطقه کرده بود و خواستند آن تجربه را در ایران بکارگیرند و دراین روز به نتیجه نهایی برسند و اساس انقلاب را در هم بپیچند، ولی از قدرت رکن دوم انقلاب یعنی مردم با بصیرت غافل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی افزود: از منظر سوم حضور مزدوران و حامیان خارجی در داخل کشور بود. دوستان آنها در داخل کشور در آن شرایط می خواستند استکبارجهانی که در آن زمان دچار ضربه مغزی شده، تنفس مصنوعی دهند و دوباره به صحنه بیاورند.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: منظر چهارم حماسه 9 دی بصیرت مردم انقلابی است. به رقم همه توطئه های دشمنان که به دنبال استحاله فرهنگی در کشور بودند؛ اما بصیرت بالا و تحلیل وقایع و حضور به موقع مردم در صحنه باعث شد، استحاله فرهنگی دشمن اثر چندانی را به همراه نداشته باشد.

وی گفت: منظر پنجم حماسه9دی پیروی از ولایت بود. مردم در این روز وفاداری خود را در تبعیت از ولایت به تجلی رساندند و با حضور خود عهد و پیمانی دوباره با ولی امر مسلمین بستند.

استادحوزه ابراز داشت: منظر ششم حادثه عشق مردم به اهل بیت(ع) و ارزش های اسلامی بود. زمانی که مردم دیدند بعضی انسانهای نابخرد و جاهل و اخلاگر علیه مقدسات دینی شعارمی دهند، وارد صحنه شدند و عرصه را بر اخلالگران تنگ کردند و نگذاشتند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی افزود: مردم در آن روز مشت و تودهنی محکم به استکبار جهانی و حامیان او زدند و نشان دادند در همه حال حامی ارکان انقلاب هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha