دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمایشگاه صنایع دستی خانواده روحانیون قزوین

حوزه / نمایشگاه صنایع دستی خانواده های روحانیون قزوین افتتاح شد و همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

حجت الاسلام محمد  توسلی نژاد، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی خانواده روحانیون و طلاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت:  امروز روحانیت به عنوان شاگردان مکتب امام زمان(عج)، در راستای صیانت از آرمان های امام راحل  و شهدا تلاش می کند و ضمن حضور در صحنه های مختلف در آگاه سازی مردم نقش موثری ایفا کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  دشمنان تلاش می کنند تا بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند، اما ملت ما با بصیرت و هوشیاری همواره پشتیبان ولایت و روحانیت هستند و این ترفند را خنثی می کنند.

وی افزود:  فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در عرصه خدمت‌رسانی به روحانیون و طلاب بسیار ارزشمند و ماندگار بوده و از زمان تأسیس، این مرکز توانسته گام‌های خوبی بردارد.

وی  به برگزاری  نمایشگاه صنایع دستی خانواده های روحانیون و طلا اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه امروز فرزندان خانواده روحانیون نه  تنها در زمینه آموزشی و اخلاقی بسیار فعال بوده،، بلکه در زمینه  ارائه کارهای هنری  از خلاقیت بالایی برخوردار هستند که  نمونه آن همین نمایشگاه صنایع دستی است است.

گفتنی است، این نمایشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21 شب، در ساختمان قدیم مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین، واقع در خیابان عبید زاکانی پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha