جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه ، با تسلیت ارتحال عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین فیروزیان، تصریح کرد: این مبلغ و مجاهد گرامی همواره از پشتوانه اعتماد بزرگان و مراجع تقلید در ادوار مختلف برخوردار بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، آیت الله مرتضی مقتدایی، در پیامی با تسلیت ارتحال چهره ماندگار تبلیغ اصفهان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، تصریح کرد: این مبلغ و مجاهد گرامی که همواره از پشتوانه اعتماد بزرگان و مراجع تقلید در ادوار مختلف برخوردار بود، نقش تاثیرگذاری را در مناطق محروم کشور همچون سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و... ایفا کرد و برکات متعددی را از خود بر جای گذاشته است.

متن پیام تسلیت نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ.

 قال الامام علی علیه السلام: الْعَالِمُ حَيٌّ وَ إِنْ كَانَ مَيِّتاً

خبر ارتحال عامل وارسته ، مبلغ خستگی ناپذیر و چهره ماندگار تبلیغی و مدرس گرامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

زندگی این فاضل ارجمند بحمدلله همواره مملو از خدمات و برکات متعدد بوده که تلاش و کوشش بی دریغ در راستای ترویج فرهنگ غنی آل الله علیهم السلام از جمله برجسته ترین آنها به شمار می آید.

این مبلغ و مجاهد گرامی که همواره از پشتوانه اعتماد بزرگان و مراجع تقلید در ادوار مختلف برخوردار بود، نقش تاثیرگذاری را در مناطق محروم کشور همچون سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و... ایفا کرد و برکات متعددی را از خود بر جای گذاشته است.

 بنای بیش از 40 مسجد و مراکز فرهنگی در این مناطق و مجاهدت های بی دریغ در دوران انقلاب اسلامی در کنار شهید نواب صفوی و آیت الله اسلامی، همین طور کمک به ملی شدن صنعت نفت نیز از جمله خدمات ارزشمند آن مرحوم به حساب می آید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاته)، روحانیت و مردم شهید پرور استان اصفهان و بیت معظم آن مرحوم، دامادها و خصوصاً جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رهبر، برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

مرتضی مقتدایی

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha