دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه معاون امور طلاب حوزه ایلام و مدیر مرکز خدمات استان

حوزه/ در جلسه مشترک مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام و معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان مسائل مرتبط با فرایند خدمت رسانی به طلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، در جلسه مشترک حجت الاسلام ایمان نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام و حجت الاسلام یونس گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه استان که در مدیریت حوزه برگزار شد، مسائل مرتبط با فرایند خدمت رسانی به طلاب و همچنین بررسی نتایج تست های سلامت طلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام با تشکر از بروز رسانی مدارک و مستندات طلاب از سوی مدیریت حوزه استان، گفت: می توان با تعامل بیشتر و اجرای برنامه های مشترک، گام های مهم و موثرتری در عرصه خدمت رسانی به حوزویان برداشت.

حجت الاسلام گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ایلام نیز در این جلسه با تقدیر از مسئولین مرکز خدمات حوزه استان، گفت: الحمدلله تعامل بسیار خوبی بین مدیریت حوزه و مرکز خدمات استان برقرار است و این مهم بر گرفته از شناخت درست و کامل از وظایف و جایگاه حساس طرفین می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ایلام همچنین بر تقویت تعاملات و جلوگیری از اجرای برنامه های موازی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha