یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/یکی از امتیاز های مهم پلیس در جمهوری اسلامی ایران این است که نیروی انتظامی در نظام اسلامی معتقد به امام زمان(عج) و ولایت فقیه است و پلیس خود را در همه عرصه ها در خط مقدم ولی فقیه می بیند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امروز در دیدار سردار اشتری با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: واقع مطلب این است که با انقلاب اسلامی شجره طیبه ای مانند نیروی انتظامی شکل گرفت و همواره نیز بر عزت و آبروی آن افزوده شده در حالیکه نیروهای نظامی در بسیاری از  کشور روز به روز در حال کاهش است.

وی ادامه داد: یکی از امتیاز های مهم پلیس در جمهوری اسلامی ایران این است که نیروی انتظامی در نظام اسلامی معتقد به امام زمان(عج) و ولایت فقیه است و پلیس خود را در همه عرصه ها در خط مقدم ولی فقیه می بیند.که این ویژگی تنها در جمهوری اسلامی ایران  وجود دارد و در هیچ کجا دنیا مشاهده نمی شود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: شهدای نیروی انتظامی از جمله مظلوم ترین شهدا در تاریخ انقلاب است همچنین جملات حکیمانه رهبری معظم انقلاب درباره اقدامات نیروی انتظامی ناشی از رضایت ایشان از عملکرد نیروی انتظامی است و ما رضایت ایشان را رضایت امام زمان می دانیم.

وی تصریح کرد: رضایت رهبری معظم انقلاب از عملکرد نیروی انتظامی سبب می شود تا معنویت و مسئولیت پذیری در این نهاد مقدس بیشتر شود همچنین عوامل انتظامی استان نیز در نهایت آرامش و اقتدار امنیت استان قم را حفظ کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha