دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار احمدی فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم ، تجلیل از شهدای روحانی را رسالت و تکلیف شرعی و انقلابی امروز همه ما برشمرد.

سردار غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از جمله برکات و دستاوردهای برگزاری این قبیل کنگره ها این است که مردم را از حیث فرهنگی با اثرعظیمِ خون مطهر شهید آشنا کرده و به آن ها می گوییم که این انقلاب و نظام برای چه اهداف مقدسی شکل گرفت و امروز چرا باید پاسدار آن باشیم.

وی افزود: از سویی قرار است در سال آینده کنگره ای در سطح ملی در خصوص شهدای روحانی برگزار شود و قم به جهت اهمیت حضور حوزه و روحانیت در آن آخرین استانی است که کنگره استانی شهدای روحانی را البته به مدت ده شب همزمان با دهه بصیرت برگزار می کند.

احمدی گفت: به هر حال شهر مقدس قم کانون پرورش و تربیت روحانی و مرکز ثقل فقاهت علوم دینی و تربیت علمای بزرگ است و از این حیث سپاه استان کوشیده که کنگره ای عظیم در مقیاس کشوری برگزار کند و لذا در افتتاحیه نیز ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری از سخنان ارزشمند آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عنوان یکی از مراجع تقلید بهره مند می شویم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha