یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
المان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان به عنوان کمیته تبلیغات کنگره آیت‌الله تألهی در این مدت اقدام به طراحی پوستر و بنر، پخش نماهنگ کنگره در تلویزیون‌های شهری، چاپ و نصب بنر در میادین پرتردد شهر همدان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان، ظهر امروز در آیین رونمایی المان یادبود آیت‌الله تأالهی به بیان برخی اقدامات شهرداری همدان در این خصوص پرداخت و اظهار کرد: شهرداری همدان به عنوان کمیته تبلیغات کنگره آیت‌الله تألهی در این مدت اقدام به طراحی پوستر و بنر، پخش نماهنگ کنگره در تلویزیون‌های شهری، چاپ و نصب بنر در میادین پرتردد شهر همدان و همچنین چاپ و انتشار بیش از یک هزار نسخه پوستر کرده است.

وی ادامه داد: این پوسترها بعد از تهیه در اختیار دبیرخانه کنگره قرار گرفته است که بر اساس هماهنگی صورت گرفته، دبیرخانه اقدام به ارسال آنها به تمامی حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دانشگاه‌ها و... نموده است.

علی‌ضمیر نیز با تأکید بر اینکه جایگاه ویژه آیت الله تألهی را ارج می نهیم، گفت: مجموعه شهرداری همدان در راستای وظایف خود در قبال این شخصیت بزرگ با تمام توان و بسیج همه امکانات اقداماتی را در تبلیغات شهری و برگزاری کنگره به کار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تبلیغات شهری، نصب بیلبورد در سطح شهر و به صورت ویژه ساخت و نصب المان در ابتدای بلوار آیت الله تألهی، چاپ پوستر، بنای سنگ یادبود از جمله این موارد است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی کنگره آیت الله تألهی نیز با تأکید بر اینکه مردم‌ همدان مدیون این عالم بزرگوار هستند، به برنامه های کنگره اشاره کرد و گفت: رونمایی از سنگ نوشته و تابلوی بیلبورد در ابتدای بلوار آیت الله تألهی که توسط شهرداری آماده شده، از جمله برنامه های امروز است.

مسعود ملکی ادامه داد: امشب پس از نماز مغرب و عشا اهالی محله آیت الله تألهی میزبان بخش عمومی کنگره هستند که در عباسیه جولان برگزار می شود و آیت الله صدیقی میهمان این ویژه برنامه است.

گفتنی است در پایان این مراسم المان آیت‌الله تألهی در ابتدای بلوار آیت‌الله تألهی با حضور مسئولین استان همدان و دبیر کنگره ملی آیت‌الله تألهی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha