دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اقامه عزا شهادت سپهبد سلیمانی در حسینیه امام خمینی همدان

حوزه/ حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه سردار سلیمانی یک چهره بین المللی بود و خونخواه ایشان، جبهه مقاومت بین المللی است، تصریح کرد: امروز همه جبهه مقاومت یمن، لبنان، سوریه و عراق، سوگوار سپهبد سلیمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، گفت: این پیام آنقدر جامع و کامل بود که دیگر مطلبی را برای بازگو کردن باقی نگذاشته بود.

وی کلمات این پیام را کم نظیر خواند و گفت: نسل امروز باید وصیت امام خمینی(ره) را بارها مطالعه کند، و ببینند که ایشان چندین سال قبل، امریکا را ذاتا تروریست و منشا همه فسادها عنوان کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: انتخاب به موقع جانشین شهید سلیمانی توسط مقام معظم رهبری، نشان از درایت ایشان داشت که با این کار به آمریکا ثابت کردند که تمام نقشه‌هایشان نقش برآب شد.

وی با اشاره به اینکه این انتخاب، پیام های بسیاری در خود دارد، یادآور شد: با شهادت شهید سلیمانی، هدف ما تغییر نکرده است و دشمن باید بداند که به زودی اسرائیل نابود خواهد شد و سربازان سپاه قدس نماز جماعت را در قدس اقامه خواهند کرد.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان این که دشمن حتی از شنیدن نام سپهبد سلیمانی هم واهمه و ترس داشت، ابراز داشت: زمانی که نام حاج قاسم سلیمانی به میان می‌آمد، استکبار از ترس بر خود می لرزید و ترامپ خود را ضایع می‌کرد.

وی تصریح کرد: ترامپ با این کار، گور خود را با دستان خودش حفر کرد و اگر کسی تا دیشب شک داشت که آمریکا به دنبال صلح و حقوق و بشر بوده است، باید متوجه شده باشد که صدور دستور ترور سپهبد سلیمانی، توسط ترامپ یک اقدام کاملا تروریستی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خون شهید سلیمانی را چراغ راهی برای جامعه دانست و گفت: مشکلات اقتصادی برخی از مردم را به شک انداخته بود، اما خون شهید سلیمانی بار دیگر توانست ارزش‌ها را زنده کند و نشان دهد که این مسیر، همان مسیر درست است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به همت جوانان و سربازان سپهبد سلیمانی دارای تجهیزات نظامی به روزی است، اظهار داشت: دشمن بداند هر زمان که نیاز باشد ما از موشک های نقطه زن‌ استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام فاضلیان خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: اگر شما از ترس در تاریکی و کور کورانه دست به این اقدامات می زنید، ما در صحنه نبرد، با قدرت، پاسخ قاطعی به شما خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک چهره بین المللی بود و خونخواه ایشان، جبهه مقاومت بین المللی است، خاطر نشان کرد: امروز همه جبهه مقاومت یمن، لبنان، سوریه و عراق، سوگوار سپهبد سلیمانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha