دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شجاعی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: همانگونه که بسیج کارآمدی خود را در دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان کشید، امروز نیز می توان با تفکر بسیجی بر تمامی مشکلات غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز در جمع اعضای سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، گفت: ترس دشمن از خودباوری و توانایی نیروی جوان و روحیه بسیجی مردم ماست و تا این روحیه و تفکر در جامعه حاکم باشد از خطرات مصون خواهیم ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: تحریم و جنگ های اقتصادی نمی تواند ملت ما را نسبت به انقلاب دلسرد کند، زیرا ما در چنین شرایطی بیشتر از قبل برای حفظ و پایداری نظام تلاش خواهیم کرد و با این کار به دشمنان تودهنی خواهیم زد.

وی ادامه داد: ساختار الهی و تفکر الهی بسیج امروز به عنوان بزرگترین مؤلفه قدرت در ایران اسلامی نقش آفرینی می‌کند و در هر عرصه جدیدی که به روی نظام گشوده می‌شود، تفکر بسیجی راهگشاست و نقشی که بسیج چه در دوران جنگ و چه در سازندگی بعد از جنگ و عرصه های فرهنگی و آموزشی و بصیرت‌افزایی برای کشور ایفا کرده است مشهود است.

وی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در امر خدمت رسانی، کمک به کشور، محرومیت زدایی، مقابله با جنگ نرم دشمن و تهدیدات منطقه ای و داخلی نقش ایفا کرده و کارکرد مثبتی را نشان داده است.

در این جلسه، سپس حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: عظمت بسیج بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران، بسیج و نیروهای بسیج، گردان های بسیج و… را مورد هجمه قرار می دهند به واسطه تأثیرگذاری نقش بسیج در تقویت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: برای حفاظت از ارزش های اسلام و انقلاب باید در برابر نفوذ بیگانگان بیدار و هوشیار باشیم و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در برابر نفوذ دشمنان همچون دژی مستحکم بایستیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha