دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: مدیران مدارس علمیه کردستان در بحث ورود به فضای مجازی برای تداوم آموزش ها پیشقدم بودند و این یک امتیاز خوب از نظر کمّی و کیفی برای آنان است.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: کرونا عملا مباحث آموزشی را  تحت الشعاع قرار داده است، با این وجود خوشبختانه از همان روزهای نخستین شیوع ویروس در کشور، اساتید حوزوی کردستان به خوبی وضعیت را مدیریت کردند و آسیب های آموزشی و تربیتی در مدارس علمیه استان را تا حدقابل توجهی کاهش دادند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان افزود: مدیران مدارس علمیه کردستان در بحث ورود به فضای مجازی برای تداوم آموزش ها پیشقدم بودند و این یک امتیاز خوب از نظر کمی و کیفی برای این عزیزان می باشد.

وی ادامه داد:  لازم است بسترهای مجازی تخصصی‌تر و کارآمدتر طراحی شود و بی شک با داشتن این همه نخبه در کشور این امر دور از انتظار نیست.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در پایان اظهار کرد: خواسته ما از اساتید حوزوی این است که سطح آموزش‌ها در فضای مجازی را در بُعد کیفی و کمی ارتقا دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha