سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سریال های تلویزیونی

کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون بر لزوم اهتمام مسئولان رسانه ملی در راستای فراهم کردن زمینه تولید سریال های قوی و تأثیرگذار تأکید کرد.

امین بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متأسفانه در سال های اخیر تا حدودی از کیفیت سریال های تلویزیونی کاسته شده و به همین خاطر توجه مردم به عنوان مخاطبان عام رسانه به محصولات شبکه نمایش خانگی جلب شده است.

وی بر لزوم توجه به نیازهای مخاطب در رسانه ملی تأکید کرد و افزود: وقتی مخاطبان به بازپخش چندین باره سریال هایی چون در چشم باد، مختارنامه، متهم گریخت، خانه به دوش و ... توجه کرده و آمار بازدید این سریال ها که مربوط به یکی دو دهه گذشته است حتی گاه بیشتر از سریال های جدید است، این مساله یک هشدار به مسئولان رسانه ملی است که به دنبال تغییر رویکرد خویش باشند.

وی همچنین گفت: واقعیت آن است که مخاطب به دنبال رفع نیاز محتوایی خود از بستر رسانه است و در این میان، هنگامی که از محصولات رسانه ملی نیازش برطرف نشود به سمت عرصه های دیگر از جمله پلتفرم ها و شبکه نمایش خانگی سوق پیدا می کند.

بابازاده خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاهد تهاجم گسترده فرهنگی دشمن هستیم و از آن سو رهبر فرزانه انقلاب تأکید می فرمایند که در راستای مقابله با کارهای غیرفرهنگی و نامناسب، می بایست به سمت تولید آثار خوب و قوی فرهنگی برویم، مسئولان تلویزیون باید زمینه و بستر تولید کارهای تأثیرگذار و قوی را که باعث جذب مخاطب شود، فراهم نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha