دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و افتتاح دفتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران

دکتر حسنی با بیان اینکه امروز تبلیغات محدود به محرم و صفر نیست، گفت: گروه هایی در حال حاضر درصدد تشکیک در اصل و فرع اسلام ناب و مذهب جعفری هستند و حتی در یک مورد هم ایجاد گروهی است که نیت خود را اصلاح تشیع می دانند و در بسیاری از امور تشکیک کرده اند. این حرکت ها نشان می دهد که جهان به تبیین و پاسخگویی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دکتر سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، پیش از ظهر امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در آیین افتتاح نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران با اشاره به ضرورت کادرسازی برای نظام، گفت: امروز باید به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم که فرمودند ده ها هزار نیرو برای داخل و خارج از کشور تربیت شود.

وی با اشاره به نامه فدراسیون جهانی شیعیان اثنی عشری خوجه به حضرت آیت الله سبحانی برای ارشاد جریانی مدعی "اصلاح تشیع" و روشنگری، اظهار کرد: گروه هایی در حال حاضر درصدد تشکیک در اصل و فرع اسلام ناب و مذهب جعفری هستند و حتی در یک مورد هم ایجاد گروهی است که نیت خود را اصلاح تشیع می دانند و در بسیاری از امور تشکیک کرده اند. این حرکت ها نشان می دهد که جهان به تبیین و پاسخگویی نیاز دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز تبیلیغات محدود به محرم و صفر نیست و هر لحظه می توان به شبهات پاسخ داد، افزود: اگر آراستگی کلام با مضامین خوب منتقل شود و شور اساتید برای انتقال مضامین مضاعف شود، خواهیم دید که برای دریافت معارف دینی اشتیاق مخاطب فزونی خواهدیافت.

وی در ادامه با بیان سفارش های اخلاقی مرحوم آیت الله مهدوی کنی، اظهار کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در درس های خود نکات ارزنده ای بیان می کردند و اینکه انسان باید مظهر یبلغون رسالات الله باشد و ارزش طلبه را در این مسیر بیان می کردند. ایشان می فرمودند قبل از درس مطالعه کنید و در درس استاد را وادار به پاسخ بدهد.

حسینی با اشاره به روش های انتقال مفاهیم و معلومات به مخاطب، گفت: در انتقال معلومات نیاز است که شور و شوق کسب دانش هم ایجاد شود. اگر پیامبر(ص) رسالت را آغاز می کنند و می بینیم که حضرت خدیجه(س) در کنار ایشان است.

وی با اشاره به شخصیت و آثار شهید مطهری، اظهار کرد: اگر آثار شخصیتی هایی مثل شهید مطهری جاودان مانده به دلیل این است که در پی پاسخ به نیاز جامعه بود و عطش مخاطب خود را دریافت کرده بود.

حسینی در پایان گفت: امیدواریم همان طور که در دوران انقلاب خانم ها نقش آفرین بودند مانند مراسم چهلم شهدای تبریز در صبح آقایان تظاهرات کردند و بعدازظهر خانم ها تظاهرات کردند. در دوران بعد از انقلاب در جهاد سازندگی، مدافعان سلامت و ... حضور داشته اند الان هم در جنگ رسانه ای خانم ها می توانند نقش بسیار موثری ایفا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha