چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه تمهیدات مورد نیاز برای بزرگداشت این ایام اندیشیده شده است.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بزرگداشت ایام دینی یکی از اولویت های مهم حوزه های علمیه است، زیرا نباید اجازه دهیم که گذشت روزگار ما را نسبت به این شعائر دینی بی تفاوت کند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان کرد: به همین منظور مدرسه سفیران هدایت بیجار و معاونت تبلیغ آن برای همه مراسم های دینی و مذهبی در سطح شهرستان برنامه ریزی های ویژه ای دارد و در این راستا همیشه از ظرفیت های روحانیون و طلاب استفاده می نماید.

وی اظهار کرد: با توجه به آغاز ایام فاطمیه در هفته های آینده، مقدمات برگزاری هرچه باشکوه این روزها در شهرستان بیجار اندیشیده شده است. به همین منظور جلساتی با روحانیون طرح هجرت، روحانیون طرح امین، مبلغین آزاد و نیز روحانیون و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار برای برگزاری ویژه برنامه های ایام فاطمیه در این شهرستان برگزار شده و در این باره تصمیماتی اتخاذ شده است.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چنین ایامی حضور روحانیون و طلاب شهرستان بیجار به صورت خودجوش و بسیار چشمگیر است و امیدواریم که بتوانیم از ایام فاطمیه برای تبیین بیشتر مبانی عقیدتی در جامعه نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha