یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
دیدار

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: با توجه به سابقه روشن جامعه اسلامی دانشجویان و ثابت قدمی در مسیر ولایت، این تشکل ظرفیت پیشرانی در جهاد تببین در دانشگاه ها را دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با اعضای جدید شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت‌وگو کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در این دیدار، ضمن تبریک به اعضای جدید شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: امروز شما توفیق فعالیت در یکی از مهمترین و با سابقه ترین تشکل دانشجویی کشور را دارید که امیدوارم با تلاشی مضاعف در راستای اعتلای بیش از پیش این تشکل سهیم باشید.

وی ادامه داد: خوشحالم که اعضای جدید همچون ادوار گذشته دغدغه مند و دارای تحلیل های صحیحی از مسائل دانشگاه هستند که امیدوارم با توانمندسازی تشکیلاتی، نقش موثری در فعالیتهای دانشجویی داشته باشید.

حجت الاسلام انوری با تاکید بر تعامل بیشتر با دانشجویان افزود: باید با خلاقیت و ابتکارهای جدید، تعامل دانشجویان با تشکل‌ها بیش از پیش تقویت شود تا فضای پر جنب و جوش دانشجویی کمرنگ نشود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، یکی از مهترین رسالت های تشکل های دانشجویی را جهاد تببین دانست و ادامه داد: تشکل های دانشجویی، علاوه بر رسالت های خویش، باید جهاد تبیین را در عرصه های مبانی دینی و اعتقادی، آرمانها و دستاوردهای انقلاب و مسائل جاری کشور تکلیف خود بدانند که این امر ماموریت جدید دانشجویان از سوی مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه روشن جامعه اسلامی دانشجویان و ثابت قدمی در مسیر ولایت، این تشکل ظرفیت پیشرانی در جهاد تببین در دانشگاه ها را دارد.

حجت الاسلام انوری با تاکید بر نبود الگوی مناسب در عرصه های مطالبه گری و عدالت خواهی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان می تواند با مطالعه و تحلیل های عمیق، الگوی صحیحی از مطالبه گری و عدالت خواهی در جامعه را ارائه نماید.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و نگاه راهبردی به مسائل، افزود: علاوه بر اینکه تمامی برنامه ها باید ابتکاری، خلاقانه و جذاب باشد، اعضای شورای مرکزی باید نگاهی راهبردی به مسائل نیز داشته باشند و راهبردها را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و سند اسلامی شدن دانشگاه ها تدوین نمایند.

در این نشست دبیر و اعضای شورای مرکزی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha