دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تشریح برنامه های فرهنگی و هنری مساجد استان

حوزه/مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برنامه های بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

علیرضا دولت آبادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به اجرای هشت ویژه برنامه در ۸ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان یادواره شهید سلیمانی طی سه روز جاری اشاره کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان بهمئی کانون شهدای هفت‌تیر، در شهرستان چرام کانون بینات، در شهرستان باشت کانون چشم‌انتظاران ظهور، در شهرستان گچساران کانون روح‌الله، در شهر یاسوج کانون الرحمن، در شهرستان بویراحمد کانون جوانان حسینی، در شهرستان لنده کانون سعادت، در شهرستان دنا کانون علم‌الهدی و در شهرستان کهگیلویه کانون ثقلین میزبان و مجری این یادواره هستند.

دولت‌آبادی ادامه داد: علاوه بر این برنامه به کانون‌های فرهنگی و هنری سراسر استان ابلاغ شده تا برنامه‌هایی را متناسب با توانایی و ظرفیت خود برگزار کنند. پیش‌بینی می‌شود در اکثر کانون‌ها مراسم سخنرانی و نوحه سرایی داشته باشیم‌.

وی اضافه کرد: اجرای سرود توسط کانون‌هایی که دارای گروه سرود هستند، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، تولید محتوا از سخنان سردار شهید و بیانات رهبر معظم انقلاب و انتشار در فضای مجازی و کمک به نیازمندان از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha